Vyšla unikátní publikace Typo 9010, jež mapuje české digitalizované písmo z let 1990–2010. Filip Blažek přispěl texty, které přibližují dění v oboru v těchto letech.
399 písem, 1902 řezů, 103 tvůrců písem a 8 textů. Vydal BiggBoss
Novinky · 05. 12. 2015
365 příběhů písma, typografie a grafického designu – 1. díl
Knihy · 2015
Logotyp a vizuální styl pro společnost nabízející tisk fotoknih, kalendářů či fotoobrazů
Corporate Identity · 2015
První kompletní vydání Bible z let 1579–1594 s původními poznámkami a v jednom svazku
Knihy · 2014
Kniha Miloslava Klímy pojednává o historii královéhradecké divadelní scény Studio Beseda
Typografický logotyp pro módní návrhářku Josefinu Bakošovou
Corporate Identity · 2014
Dvě literárněvědné publikace z nakladatelství Akropolis
Grafické řešení knižní řady nakladatelství Akropolis věnované versologii
Na konferenci ATypI v Amsterdamu vystoupil Filip Blažek s přednáškou Písmo pro pražské smaltované uliční tabule.
Přednáška představila nové písmo Smalt Filipa Krause
Novinky · 12. 10. 2013
Logo a vizuální styl české cestovní kanceláře
Corporate Identity · 2013
Plakát a tiskoviny pro jubilejní 20. ročník festivalu alternativního divadla
Kulturní projekty · 2013
Kniha vzpomínek mecenáše a filantropa Ladislava Čerycha
Knihy · 2013