Cesta domů
Po téměř 25 letech přichází Cesta domů🔗 s novým logem a vizuálním stylem. Tato organizace se zabývá službami v oblasti péče o nevyléčitelně nemocné a umírající. Původní bludiště – symbol hledání cesty domů – nahrazuje přímější, plynulá a klidná linka, která lépe vyjařuje současné postavení a ambice Cesty domů. Změna ale vznikla i z potřeby zjednodušit a usnadnit komunikaci organizace: nové logo je čitelné i v malých velikostech a lépe se přizpůsobuje různým typům výstupů.
Základní varianta logotypu
Rodiny písem Cesta Sans a Cesta Serif
Součástí nové vizuální identity je základní barevná paleta, které dominuje cihlová doplněná o dva další odstíny. Pro speciální účely vznikla rozšířená paleta 20 barev, které najdou uplatnění u komplexních projektů, jako jsou webové stránky nebo nakladatelství Cesty domů. Důležitým prvkem vizuálního stylu jsou také dvě rodiny písem Cesta Sans a Cesta Serif, které vznikly adaptací písem z nabídky Google Fonts. Celý systém identity je navržen jako velmi flexibilní, aby odpovídal nejrůznějším potřebám Cesty domů.